Prihodi Telenora Crna Gora, u trećem kvartalu, iznosili su 21.9 miliona eura. Ne računajući promjene u domaćim cijenama interkonekcije i pozitvno računovodstveno usklađivanje evidentirano prošle godine, prihodi su smanjeni sedam odsto, kao rezultat smanjene baze korisnika i nižih prihoda od inbound roaminga. Telenor je zadržao lidersku poziciju na tržištu, sa učešćem od 38,5 odsto u ukupnom broju korisnika na kraju trećeg kvartala. Telenor je u potpunosti posvećen jačanju i osnaživanju društva, kao i pružanju jedinstvenog i najboljeg korisničkog iskustva. Posvećenost se ogleda u stalnom obezbjeđivanju i jačanju infrastrukture i uvođenju novih servisa koji podstiču napredak i promjene.
Prihodi Telenora Crna Gora, u trećem kvartalu, iznosili su 21.9 miliona eura.
Ne računajući promjene u domaćim cijenama interkonekcije i pozitvno računovodstveno usklađivanje evidentirano prošle godine, prihodi su smanjeni sedam odsto, kao rezultat smanjene baze korisnika i nižih prihoda od inbound roaminga, saopšteno je iz kompanije.
Kako navode, Telenor je zadržao lidersku poziciju na tržištu, sa učešćem od 38,5 odsto u ukupnom broju korisnika na kraju trećeg kvartala.
„Telenor je u potpunosti posvećen jačanju i osnaživanju društva, kao i pružanju jedinstvenog i najboljeg korisničkog iskustva. Naša posvećenost se ogleda u stalnom obezbjeđivanju i jačanju infrastrukture i uvođenju novih servisa koji podstiču napredak i promjene. Ovo je potvrda naše posvećenosti da se širimo i jačamo kvalitet koji garantuje dobro korisničkog iskustvo, što je ujedno i naš prioritet'', rekao je Majkl Malvebo, izvršni direktor Telenor Crna Gora.
Telenor Crna Gora dio je Telenor grupe, šestog po veličini operatora na svijetu sa 150 miliona korisnika na 12 tržišta.